Otevíráme e-shop zaměřený na prodej domácích potřeb


Domácí potřeby jsou jedním z nejčastějších typů prodejního sortimentu jak v kamenných prodejnách, tak i v internetových obchodech. Lidé neustále nakupují elektrické spotřebiče a různé pomůcky do kuchyně, například příbory, prostírání či nádobí. Velice často se v nákupních košících objevují i keramické, skleněné či plastové hrnky, sklenice a skleničky a vzhledem k jejich křehkosti jsou to výrobky, které lidé i poměrně často v domácnostech obměňují. Jestliže chystáte spustit provoz internetového obchodu s domácími potřebami, jehož součástí bude i prodej užitného skla a keramiky, měli byste promyslet, jakým způsobem budete tyto výrobky distribuovat do meziskladů a odesílat je zákazníkům zabalené v kartonových krabicích.

sklenice dnem vzhůru

Zapomeňte na staré noviny a časopisy, ty špiní tiskařskou barvou, která je navíc toxická. Využijte pro balení těchto výrobků bublinkovou fólii a pro vyplnění krabic nafukovací polštářky. Jde o osvědčený balicí a výplňový materiál, který se dnes používá naprosto běžně u většiny obchodníků.

kartonová krabice

A až budete balit láhve, sklenice a hrnky, mohou se vám hodit i pouzdra na lahve Balte to. Jsou to speciálně zhotovené duté válečky z polyetylenu, nafouknuté vzduchem. Do válečku vsunete patřičný výrobek a takto vložíte do kartonové krabice, načež předměty v krabici utěsníte vhodnou výplní – třeba právě nafukovacími polštářky. Budete pak mít jistotu, že zákazník od vás obdrží zásilku v naprostém pořádku, a nebude pak důvod ji reklamovat.

Právě balení zboží do krabic a veškeré další logistické postupy jsou tím nejzranitelnějším článkem celého řetězu, byla by tedy škoda na tomto slabém místě ztroskotat a riskovat, že vámi odeslané výrobky budou přinášet jen zmar v podobě ostrých střepů, a hlavně „ostrých“ dohadů se zákazníky i s přepravci, kdy si ten pomyslný horký brambor budete přehazovat navzájem jeden na druhého a svádět vinu na kohokoli, jen ne na sebe.