Naučit se mít při sobě v zavazadle skládací textilní nákupní tašku je praktické a výhodné pro všechny případy. Například potřebujete neočekávaně zajít do obchodu pro chleba a pečivo, a když nemáte u sebe tašku na nákup, zbytečně budete utrácet za igelitové tašky u pokladen. Anebo vás někdo cestou z práce potká na ulici, a bude tu mít zaparkované auto, tak vás vezme rovnou do obchodu, a když na to nejste předem připraveni, jste v podobné situaci.
Nákupní textilní taška se vám vejde do batůžku, do kabelky, do kufříku nebo do aktovky, a pro případ větších nákupů tu můžete mít k dispozici třeba i dvě.
Nákupní tašky však mohou plnit i další funkci, a sice mohou se stát reklamními taškami s potiskem, které propagují to, co chcete, ať už je to cokoli. Taška je totiž poměrně velká na to, abyste ji opatřili potiskem, a s ním lze docílit i nevídaných úspěchů. Vezměme si jako názorný příklad propagaci masérského salónu.
Otevřeli jste nedávno masérský salón, ve kterém pracuje pět masérů či masérek, se zaměřením na sportovní i relaxační masáže. Některý z masérů je dokonce schopen diagnostikovat zdravotní potíže a indikovat vhodnou léčbu, a to z bosých chodidel, kde se nachází reflexní body, propojující tělesné orgány skrze energetické meridiány. Váš salón budete propagovat na webových stránkách a zároveň můžete využít reklamních tašek s potiskem. Bude-li potisk poutavý, lidé si jej povšimnou a uvědomte si, že většina z nás pozitivně reaguje na něco zajímavého a nevšedního.
Stačí pak jako motiv potisku zvolit kromě popisu služby i skicu chodidla s reflexními body a s úspěšnými léčebnými kroky, které lidem pomohou při problémech se zažíváním, s depresemi, se stresem atd. Lidi zajímají alternativní léčebné směry, které spolehlivě fungují, a v tomto případě by takováto reklama mohla zabrat. Uvedli jsme zde samozřejmě jen jeden z příkladů, na taškách můžete propagovat cokoli, třeba i činnost stavební firmy, autoservis a pneuservis, výrobu nábytku na zakázku, opravy počítačů atd.